10億
感動すること・信じること・勇気を持つこと・考えること・続けること。
--年--月--日 (--) --:-- | 編集
鼻炎フィルム
2012年03月28日 (水) 15:11 | 編集
毎度のことだけど花粉症ツライ。昨日の夜はティッシュが片時も手放せないくらい鼻水が止まらなくて涙目。

毎年色々薬試すんだけど、今年はコレが個人的にヒット。

n_20101020_06.jpg

効能はそれなりなんだけど(ちょっと眠くなるのは仕方ないかな)「フィルム」ってのが素敵です。小物ポーチの中に突っ込んでおいても他のモノでカプセルが潰れたりパッケージが破損しなくてすむ。


花粉症って製薬会にとっては一大ビジネスだろうから特効薬なんてきっと発売しないんだろうなーと思ってみたりする今日この頃。
コメント
この記事へのコメント
Damian
What i don’t understood is if truth be told how you are not actually much more smartly-preferred than you may be now. You are so intelligent. You already know thus significantly on the subject of this subject, produced me in my view believe it from so many numerous angles. Its like women and men don’t seem to be involved except it¡¦s one thing to accomplish with Lady gaga! Your personal stuffs nice. At all times handle it up!
2014/07/06(日) 23:53 | URL | Damian #EBUSheBA[編集]
コメントを投稿する
URL :
コメント :
パスワード :
秘密 : 管理者にだけ表示を許可する
 
トラックバック
この記事のトラックバックURL
この記事へのトラックバック
Powered by . / Template by sukechan.
